Tiedotteet

14.06.2013
Yli puolet toimitusjohtajista haluaa panostaa someen vuonna 2014

Eventforum Finland Oy:n toukokuussa 2013 toteuttama YritystapahtumaTrendit 2014 –tutkimus paljastaa suomalaisyritysten toimitusjohtajien haluavan panostaa ensi vuonna entistäkin enemmän sosiaaliseen mediaan markkinoinnissaan.

Lue tiedote...
12.06.2013
Tutkimus: 40 % toimitusjohtajista kokee tapahtumien markkinoinnin suurimmaksi haasteeksi tapahtumajärjestelyissä

Eventforum Finland Oy:n toukokuussa 2013 toteuttama YritystapahtumaTrendit 2014 –tutkimus paljastaa suomalaisyritysten toimitusjohtajien kokevan tapahtumajärjestämisen haasteet eri tavalla verrattuna muihin vastaajiin.

Lue tiedote...
3.06.2013
VUONNA 2014 YRITYKSISSÄ PANOSTETAAN SOMEEN, VIESTINTÄÄN SEKÄ TAPAHTUMAMARKKINOINTIIN

Ensi vuonna kotimaisten yritysten markkinointiviestinnän panostukset kohdistuvat sosiaaliseen mediaan, viestintään sekä tapahtumamarkkinointiin, selviää Eventforum Finland Oy:n toukokuussa 2013 toteuttamasta YritystapahtumaTrendit 2014 -tutkimuksesta.

Lue tiedote...
29.05.2013
33 % YRITYKSISTÄ HALUAA SOME-KAMPANJAT OSAKSI TAPAHTUMAMARKKINOINTIAAN

Sosiaalisen median kampanjat osana yrityksen tapahtumamarkkinointia kiinnostaa yhä useampia suomalaisyrityksiä, selviää Eventforum Finland Oy:n toukokuussa 2013 toteuttamasta YritystapahtumaTrendit 2014 -tutkimuksesta.

Lue tiedote...
30.04.2013
Eventforum panostaa viestintäpalveluiden tarjontaan

Tapahtumatoteutukseen ja –konsultointiin erikoistunut Eventforum Finland Oy vahvistaa rivejään ja panostaa viestintäpalveluiden tarjontaansa.

Lue tiedote...